Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Wielka Wyspa
Wpływ czynników wewnętrznych na pozycjonowanie strony

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Dla większości osób chociażby minimalnie zaznajomionych z branżą SEO czynniki wewnętrzne będą mieć największy wpływ na pozycjonowanie. Czy te osoby mają jednak rację? Częściowo na pewno, choć nie w stu procentach. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych jest owocem jednoczesnego objęcia różnorodnych działań, uwzględniającego zarówno czynniki wewnętrzne, jak i te zewnętrzne oraz kilka innych kwestii.
Wpływ czynników wewnętrznych na pozycjonowanie strony

Jeżeli strona ma być popularna i widoczna, musi być zadbana. Ta dbałość nie tyczy się jednak tylko jakości występujących na niej treści czy dopasowania do niej odpowiednich zdjęć, linków bądź elementów graficznych. Wciąż niektórzy nie zdają sobie sprawy z tego, że efektywność pozycjonowania i optymalizacji zależy nawet od sposobu budowy serwisu. Jeżeli jest on nieprawidłowo skonstruowany i trudno się po nim porusza, a przepływ informacji na stronie z jakiegoś powodu został zaburzony, pozycjonowanie przyniesie marne efekty, dopóki te podstawowe błędy nie zostaną naprawione.


Wyszukiwarka sama w sobie nie ocenia konstrukcji strony. Nie jest w stanie tego zrobić. Robią to jednak użytkownicy, a na podstawie ich działań, czyli współczynnika odrzuceń, ilości wyjść ze strony czy średniej spędzonego na niej czasu wyszukiwarka może ocenić, czy strona jest atrakcyjna dla odbiorców. Jeżeli nie jest, jej podstrony nie będą wyświetlać się w wyszukiwarkach zbyt wysoko. Jeżeli jest - wyszukiwarka na pewno to doceni i odpowiednio nagrodzi.

 

Aby sprawdzić, czy Internauci chcą w ogóle wchodzić na serwis i czy przypadkiem nie opuszczają go zbyt szybko, warto na pewno wykonać sobie chociażby najprostszy audyt SEO, a dopiero później brać się za wprowadzanie różnych zmian czy naprawianie błędów. Użytkownik ma chcieć wracać na daną stronę. Trzeba tworzyć ją z myślą o Internautach, a nie o samych wyszukiwarkach. Przesadna koncentracja na odpowiednim układzie tekstu, słowach kluczowych czy nagłówkach może przynieść odwrotny efekt do zamierzonego i utrudnić pozycjonowanie strony internetowej.

 

Źródło: Media Click


MR



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Piątek 19 kwietnia 2024
Imieniny
Alfa, Leonii, Tytusa

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl